Wednesday, January 16, 2008

LPMI

Tadi tengah dok menaip, terdengar pulak lagu Rindu Bayangan nyanyian Carefree ... teringat pulak masa kat SAS dulu ... rancangan radio yang popular masa tu dah tentunya LPMI - Lagu Pujaan Minggu Ini ... tiap hari Ahad kalau tak ada duit nak keluar ke KL tu (paham-paham ajelah, mana ada duit, bos aku bagi RM20 aje sebulan buat belanja) mesti tak miss dengar rancangan ni... dan yang pasti lagu Rindu Bayangan ni lama jadi juara. Kalau tak silap masa tu rentap dengan lagu Black Dog Bone Dulu dan Sekarang. Yang teringatnya masa tu aku ada le radio kecik, kalau tak silap jenama Sanyo, Buyong yang tolong belikan kat Singapura .... sayu betul masa dengar lagu tu tadi... teringat masa lalu......

Aku cuba le upload lagu Rindu Bayangan tadi ... ada masalah pulak... sangkut. Maybe lain kali aku cuba upload buat kenanngan kawan-kawan...

1 comment:

Anonymous said...

Cikgu, apa komen cikgu?
http://rhea-mentari.blogspot.com/2008/01/cerita-yang-membahayakan-psyche-melayu.html
baca la tajuk tu dlm blog saya